יום שלישי, 19 בפברואר 2013

מלונות, צימרים, אכסניות מומלצים במנועי חיפוש ב-פאק אם סי, קרינתיה, אוסטריה

פאק אם סי, קרינתיה, אוסטריה

פאק אם סי

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בפאק אם זי עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

St. Peter Hotel Dietrichsteinerhof

Dietrichsteinserstrasse 24/26, פאק אם זי, אוסטריה

בSt. Peter Hotel Dietrichsteinerhof תמצאו מגרשי טניס, מסלול גולף, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות. כאורחי St. Peter Hotel Dietrichsteinerhof אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

מתקני הפנאי של St. Peter Hotel Dietrichsteinerhof כוללים דיג, טרקים וגלישת רוח. במלון תמצאו שירותי כביסה, מרכז עסקים וכספת. בSt. Peter Hotel Dietrichsteinerhof פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. ישנן מגוון פעילויות ספורט ימי אטרקטיביות ובלעדיות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של St. Peter Hotel Dietrichsteinerhof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה ומגהץ. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

המסעדה של St. Peter Hotel Dietrichsteinerhof מגישה תפריט בין-לאומי ואוסטרי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. בבר תמצאו מגון רחב של משקאות אלכוהוליים ושתיה קלה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר.

Klagenfurt Airport (KLU) נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. Burgruine Rosegg, Tierpark Rosegg ווילאשר אלפנארנה נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. Burgruine Landskron וBurgruine Sternberg נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מSt. Peter Hotel Dietrichsteinerhof. Faaker See נמצא גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, חוף פרטי, גינה, מגרש גולף (באזור), גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, כספת, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Fruhstuckspension Helmut Koffler

Parkweg 9, פאק אם זי, אוסטריה

המלון האטרקטיבי Fruhstuckspension Helmut Koffler יושב לנוחותכם במרכז העיר ומציע סאונה וחוף פרטי.

Fruhstuckspension Helmut Koffler מציע טראסה, ספריה ומגרש משחקים. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך השהייה. מתקני הפנאי של Fruhstuckspension Helmut Koffler כוללים טניס שולחן, פעילויות שלג ופעילויות ימיות.

בחדרים המרווחים של Fruhstuckspension Helmut Koffler תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במייבש שיער. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

Klagenfurt Airport (KLU) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל Burgruine Rosegg לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, סאונה, חוף פרטי, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סולריום

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Haus Christina

Seeuferlandesstrasse 17, פאק אם זי, אוסטריה

בדירות נופש Haus Christina תמצאו חוף פרטי, מגרשי טניס, ובנוסף ניקוי יבש.

הדירות הנוחות בHaus Christina כוללים מיקרוגל. מספר דירות הינן מרווחות במיוחד והן מיועדות לאירוח משפחות.

Klagenfurt Airport (KLU) נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. הBurgruine Rosegg וBurgruine Sternberg נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

מיקרוגל, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, חוף פרטי, אופניים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

ניקוי יבש

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Strandhotel Faak am See

Seestrasse 2, פאק אם זי, אוסטריה

Strandhotel Faak am See מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר. כאורחי Strandhotel Faak am See אתם תיהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Strandhotel Faak am See מציע אחסון מזוודות, מעלית ומיני-גולף. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בפאק אם זי ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המרווחים של Strandhotel Faak am See תמצאו כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. כל חדר מציע בין השאר מגהץ, כספת ומיני בר. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומראת איפור מוארת.

המסעדה של Strandhotel Faak am See מגישה תפריט בין-לאומי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון.

Klagenfurt Airport (KLU) נמצא במרחק של 40 דקות נהיגה. הנסיעה אל Burgruine Rosegg, Burgruine Aichelberg וBurgruine Sternberg לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, חוף פרטי, גינה, מגרש גולף (באתר), שייט בסירה, אופני הרים, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, אגם, סולריום

שירותים

מעלית, כספת, שירותי מזכירות, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension-Ferienwohnungen Rotar

Fliederweg 11-13, פאק אם זי, אוסטריה

דירות הנופש הגדולות Pension-Ferienwohnungen Rotar יושבות באופן אידיאלי במרכז העיר ומציעות סאונה ומגרשי טניס.

בדירות נופש יש חדר טלוויזיה ומגרש משחקים. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

הדירות הנוחות בPension-Ferienwohnungen Rotar מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין ומטבחון. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים בחלוקי רחצה, מקלחת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל דירה כוללת מטבח מאובזר ומרפסת.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Landskron, Burgruine Aichelberg וBurgruine Rosegg. המרחק של Klagenfurt Airport (KLU) מן דירות הנופש הינו 70 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מסאז', משחקי וידאו

שירותים

כספת, שירותי מזכירות

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Lakeside Apartments

Seeufer-Landesstraße 42a, פאק אם זי, אוסטריה

את Lakeside Apartments תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרש משחקים ומכון יופי.

הדירות מצויידות בקפידה על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילות כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. האמבטיה כוללת מגבות ומייבש שיער.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Rosegg, Burgruine Aichelberg וBurgruine Sternberg. הצוות בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפאק אם זי.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, גינה, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, אגם, מסאז'

שירותים

השכרת אופניים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Karglhof Stammhaus

Seeufer-Landesstraße 20, פאק אם זי, אוסטריה

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז פאק אם זי ומציע מסלול גולף, מגרשי טניס ובריכה פנימית. כאורחי Karglhof Stammhaus אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Karglhof Stammhaus מציע כספת, מגרש משחקים ומגרש כדורגל. במלון תמצאו חדר טלוויזיה ולוקרים לציוד סקי. מתקני הפנאי של Karglhof Stammhaus כוללים אופני הרים, כדורעף ודיג.

בחדרים המרווחים של Karglhof Stammhaus תמצאו טלוויזיה, מטבחון ומרפסת. כמו כן החדרים מכילים כספת, מכונת כביסה וחדר אמבטיה פרטי.

כללי

חדרים ללא עישון, מטבחון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, חוף פרטי, גינה, אופני הרים, אופניים, מגרש כדורגל, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה

שירותים

כספת, שירותי מזכירות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Karglhof Villa

Feldgasse 1, פאק אם זי, אוסטריה

המקום ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בפאק אם זי. כאורחי Karglhof Villa אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Karglhof Villa מציע מגרש כדורגל, מגרש למשחק בדמינטון ומגרש משחקים. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Karglhof Villa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת אוכל בחדר. מספר חדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

Klagenfurt Airport (KLU) נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. Burgruine Rosegg וBurgruine Sternberg נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמקום.

כללי

חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מגרש כדורגל, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה, אגם

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Gasthof Pension Popolari

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז פאק אם זי.

Gasthof Pension Popolari מציע מגרשי טניס, מרכז עסקים ומגרש משחקים. מתקני הפנאי של Gasthof Pension Popolari כוללים רכיבת סוסים וכדורעף.

החדרים הנוחים בGasthof Pension Popolari כוללים טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. לאחר ארוחת הערב הינכם מוזמנים ליהנות עם כוסית משקה באווירה החמה של הלאונג' המודרני. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי בוקר.

Klagenfurt Airport (KLU) נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Burgruine Aichelberg, Burgruine Landskron וBurgruine Rosegg נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

מגרשי טניס, גינה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, כדורעף

שירותים

מרכז עסקים, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירותי מזכירות, השכרת אופניים

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Appartements-Pension ERNA

Flurweg 6, פאק אם זי, אוסטריה

דירות הנופש האטרקטיבי Appartements-Pension ERNA יושבות לנוחותכם במרכז העיר ומציעות מרכז בריאות וספא, סאונה וחוף פרטי.

מתקני דירות הנופש כוללים מרכז עסקים, מגרש משחקים ומכון יופי. דירות הנופש מספקות חיבור אלחוטי לאינטרנט.

הדירות הנוחות בAppartements-Pension ERNA מכילים טלוויזיה, מכונת כביסה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במייבש שיער, מגבות ומקלחת.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Aichelberg, Burgruine Rosegg וBurgruine Landskron. בדירות נופש צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, חוף פרטי, גינה, מגרש גולף (באזור), מגרש משחקים, אגם, מסאז', ספא ומכון בריאות, מרכז בריאות

שירותים

מרכז עסקים, שירותי מזכירות, שירות השכמה, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gästehaus Villa Luise Faak am See

Dietrichsteinerstraße 32, פאק אם זי, אוסטריה

המלון ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בפאק אם זי.

Gästehaus Villa Luise Faak am See מציע ספריה וטראסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפאק אם זי ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Gästehaus Villa Luise Faak am See מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מקרר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מגבות ומקלחת.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את Burgruine Sternberg, Burgruine Rosegg וBurgruine Landskron. המרחק של Klagenfurt Airport (KLU) מן המלון הוא רק 70 דקות במכונית.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

גינה

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Restaurant Faakerseehof

Seeufer-Landesstrasse 11, פאק אם זי, אוסטריה

המלון נמצא באופן אידיאלי בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בפאק אם זי.

Hotel Restaurant Faakerseehof מציע מגרש משחקים, מרכז צלילה ומגרשי טניס. מתקני הפנאי של Hotel Restaurant Faakerseehof כוללים רכיבת סוסים, מיני-גולף ודיג.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום ההמתאים ביותר להתרווח וליהנות מתפריט המשקאות האיכותי באווירה מרגיעה.

Klagenfurt Airport (KLU) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Burgruine Rosegg, Burgruine Sternberg וBurgruine Aichelberg נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מרכז צלילה, מסאז'

שירותים

שרותי אירועים, אזורים יעודיים לעישון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Duregger Pension

Bachstraße 2, פאק אם זי, אוסטריה

פעילויות

גינה

שירותים

כביסה בשירות עצמי

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ferienhauser Waldruh Tannenheim Inge Pension

Halbinselstraße 1, פאק אם זי, אוסטריה

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם בלב העיר ומהוותנקודת פתיחה מצויינתלשהייתכם בפאק אם זי.

הדירות הנוחות בFerienhauser Waldruh Tannenheim Inge Pension כוללים טלוויזיה וכספת. בהדירות נופש תמצאו מספר דירות גדולות במיוחד המיועדות לאירוח משפחות.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Aichelberg, Burgruine Landskron וBurgruine Rosegg. Burgruine Sternberg נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מדירות הנופש.

פעילויות

גינה

שירותים

שירותי מזכירות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Margit Koffler Pension

Seestraße 25, פאק אם זי, אוסטריה

כללי

מסעדה

פעילויות

סאונה, גינה, מגרש משחקים, אמבטיית אדים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gastehaus Sapetschnig

Karawankenweg 1, פאק אם זי, אוסטריה

כללי

מסעדה

פעילויות

גינה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Seevilla Wochinz

Strandweg 10, פאק אם זי, אוסטריה

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם במרכז העיר ומהוותנקודת פתיחה מצויינתלביקורכם בפאק אם זי.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Rosegg, Burgruine Aichelberg וBurgruine Sternberg. המרחק של Klagenfurt Airport (KLU) מן דירות הנופש הוא רק 70 דקות באוטו.

פעילויות

גינה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Seeblick Hotel Faak am See

Seeuferlandesstrasse 27, פאק אם זי, אוסטריה

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב פאק אם זי.

החדרים הנוחים בSeeblick Hotel Faak am See כוללים טלוויזיה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Burgruine Rosegg, Burgruine Landskron וBurgruine Aichelberg. המרחק של Klagenfurt Airport (KLU) מן המלון הוא רק 70 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, מייבש שיער, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Residenz Faaker See

Flurweg 9, פאק אם זי, אוסטריה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב פאק אם זי.

Hotel Residenz Faaker See מציע סאונה ומעלית. בHotel Residenz Faaker See ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ובנוסף המלון מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום ההמתאים ביותר להתרווח וליהנות מתפריט המשקאות האיכותי באווירה אינטימית.

Klagenfurt Airport (KLU) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Faaker See נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון

פעילויות

סאונה, גינה

שירותים

מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension Kathe

Inselweg 7, פאק אם זי, אוסטריה

דירות הנופש נמצאות באופן מושלם בלב העיר ומהוותבסיס נהדרלחופשתכם בפאק אם זי.

הדירות הנוחות בהדירות נופש כוללים טלוויזיה.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Burgruine Rosegg, Burgruine Sternberg וBurgruine Landskron. ונסיעה של חמש דקות מדירות הנופש תביא אתכם אל Faaker See.

כללי

מסעדה

פעילויות

גינה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , פאק אם זי בתי מלון, פאק אם זי, מלונות בפאק אם זי, פאק אם זי דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בפאק אם זי, פאק אם זי - ביקורות אורחים , פאק אם זי - תמונות של בתי מלון

פאק אם סי: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Faak_am_See_1.htm
קרינתיה, אוסטריה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Austria.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

יעוץ ותכנון טיולים ב:אוסטריה, גרמניה, הולנד, בלגיה, שווייץ, איטליה, סלובניה, קרואטיה, סלובקיה, סקנדינביה, איסלנד, אנדורה, האיים הקנריים

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה